יום ראשון, 10 בינואר 2010

האח הגדול עונה 2 פרק 17 - צפייה ישירה

פרק ההדחה הכפול הראשון העונה !
פרק 17המלא של האח הגדול עונה 2 נמצא ללא פרסומות באמצע בחינם ובנגן מהיר(הורדת סרגל כלים yourvod) ללא תקיעות בסרגל כלים שלנו . להסבר פשוט איך צופים בפרק ללא פרסומות מהסרגל רדו למטה.
_________________________________
האח הגדול - פרקים מלאים
צפו עכשיו בכל הפרקים המלאים של האח הגדול 2 ללא פרסומות באמצע »

איך צופים בפרקים מלאים של האח הגדול 2 ללא פרסומות באמצע?
1. מתקינים בחינם את תוסף הטלויזיה(סרגל הכלים yourvod)לדפדפן שלכם.
2. לאחר התקנת התוסף, לוחצים על כפתור סדרות:הורדת סרגל כלים yourvod סדרות.
3. בוחרים מהרשימה:הורדת סרגל כלים yourvodתוכניות קשת.
4. מתוך רשימת הסדרות בוחרים:הורדת סרגל כלים yourvodהאח הגדול.
5. בוחרים ב:הורדת סרגל כלים yourvodעונה 2 ללא פרסומות.
6. בוחרים ב:האח הגדול עונה 2 פרק 17 (או בפרק אחר שאתם רוצים) ,לוחצים פעמיים על הפרק לצפייה במסך מלא וצופים בצפייה חלקה ומהירה ללא פרסומות באמצע. תהנו!


האח הגדול 2 - פרקים מלאים ללא פרסומות באמצע
אוהבים לראות האח הגדול? הגעתם בדיוק למקום הנכון. עונה שניה של האח הגדול יצאה לדרך ומעכשיו כל הפרקים המלאים של האח הגדול מגיעים למחשב שלכם ללא פרסומות באמצע בצפייה חלקה ומהירה הכי שאפשר כולל צפייה במסך מלא וגם איכות גבוהה והכי חשוב נוחות גבוהה. אז אם אתם רוצים לראות את הפרק האחרון של האח הגדול או כל פרק אחר בסדרה זו או כל סדרה אחרת, אתם מוזמנים לצפות עכשיו באמצעות תוסף הטלויזיה לדפדפן בחינם.
רקע על הסדרה:
האח הגדול היא תוכנית ריאלטי ישראלית, בהנחייתם של ארז טל ואסי עזר. התוכנית מבוססת על תוכנית באותו שם ששודרה לראשונה בטלוויזיה ההולנדית ב-1999, ומאז שודרה בקרוב ל-70 מדינות, וזכתה ברובן לשיעורי צפייה גבוהים.
בספטמבר 2008 החלה "קשת" לשדר אותה בערוץ 2. התוכנית משודרת כיום בערוץ 2 קשת בימי ראשון ושלישי בשעת הפריים טיים-21:00. או בסרגל כלים(ב:הורדת סרגל כלים yourvodתוכניות קשת ->הורדת סרגל כלים yourvodהאח הגדול -> הורדת סרגל כלים yourvodעונה 2 ללא פרסומות ).
חוקי המשחק:
בית האח הגדול מאובזר בכ-50 מצלמות, חלקן גלויות וחלקן מוסתרות. כל "דייר" מצויד במיקרופון אישי, אותו עליו לשאת עמו בכל שעות היום ובמקרה ולא יעשה זאת או יעבור על חוקי הבית, סכום כסף יירד מהתקציב השבועי לרכישת מזון וסיגריות.
נמנע כל קשר של המשתתפים עם העולם החיצון, ובמקרי חירום רפואיים רופא מטפל במשתתפים בתוך הבית. המשתתפים אינם מחזיקים בטלפון מכל סוג, אין להם גישה לאינטרנט והם אינם צופים בטלוויזיה. כמו כן אסור למשתתפים להכניס לבית כל חומר קריאה או כלי כתיבה. המשתתפים אינם מצוידים בשעונים, מה שמקשה עליהם לדעת מהי השעה. אסור למתמודדים לדבר בלי המיקרופון האישי שלהם, אסור להם לדבר על אסטרטגיות הדחה או לספר לעמיתיהם למי הצביעו. כן אסור למתמודדים לעשן בתוך הבית - אלא במקומות המיועדים לכך. לשירות הדיירים עומד בית כנסת שפתוח מדי חג.
בכל שבוע מקבלים הדיירים סכום התחלתי המשמש אותם לקניית מזון, שתייה וסיגריות בלבד. מדי שבוע הם יכולים להגדיל או להקטין את הסכום על ידי משימה שבועית בה הם בוחרים את אחוז הסכום שהם מסכנים. אם זכו במשימה, כספם יוגדל באחוז המשימה, ואם יפסידו הוא יוקטן באותו אחוז.
מדי שבוע בוחרים המשתתפים מי מעמיתיהם יהיה מועמד להדחה(פרט למקרים יוצאי דופן). הצופים בבית מתבקשים לשלוח SMS לאותם מועמדים שלדעתם צריכים להישאר, והמועמד שמקבל את מספר הSMSים הנמוך ביותר מודח.
דיירי הבית
אביב סביון
איילה רשף
אלין לוי
אלירז שדה
ארז דה דרזנר
בנצי שני
גואל פינטו
ג'י (ג'ילדה) שמש
דלית לאומי
יוסף נתן בכר
מוטי חודדה
מעיין בוזגלו-חודדה
סער שיינפין
סתיו וקנין
פותנה ג'אבר
שרה לוין
הייחוד של הסדרה
כל הסדרה מתבצעת בזמן אמת בשידור חי בערוץ 20 או באתר האינטרנט של מאקו (הקישור נמצא בסרגל כלים ב:הורדת סרגל כלים yourvodתוכניות קשת ->הורדת סרגל כלים yourvodהאח הגדול -> הורדת סרגל כלים yourvodהאח הגדול LIVE) ואת הקטעים המרכזיים והמעניינים משדרים בפריים טיים בערוץ 2 בימים ראשון ושלישי או בשידור חוזר מתי שתרצו בסרגל כלים שלכם(הפרקים נמצאים בסרגל כלים ב:הורדת סרגל כלים yourvodתוכניות קשת ->הורדת סרגל כלים yourvodהאח הגדול -> הורדת סרגל כלים yourvodעונה 2 ללא פרסומות ).



אוהבים לשתף? ספרו לחברים שלכם על הסרגל כלים.
למה שרק לכם יהיה במחשב את כל הסדרות שיש מכל הערוצים ? למה רק אתם תמצאו בקלות כל סדרה שתרצו מכל מקום באינטרנט על ידי נושאים (קשת , רשת , הוט , יס, ערוץ 10 , חו"ל ,ילדים) וגם תמונות לכל סדרה ושם לידה ככה שמצאו בשיא הנוחות הכל וכמובן בחינם ללא שום תשלום ! תהיו חברותיים וספרו עכשיו לחברים שלכם על הסרגל שגם הם יהנו =] אם אהבתם אותו אז גם פרסמו אותו בפורומים או כל דבר שיוכל לעזור!

עוד לא הורדתם ?? למה אתם מחכים , הורידו עכשיו את הסרגל כלים ותתחילו להתרגל לרמה אחרת


תהנו ... צוות הVOD שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה